Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

Rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu w sprawie odwołania dotyczącego projektu pn. „Stop! Czas na Radość”

Poniedziałek, 25 sierpnia 2025

Rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu w sprawie odwołania dotyczącego projektu pn. „Stop! Czas na Radość”
Zarząd Powiatu w Sochaczewie, po ponownej szczegółowej analizie odwołania od decyzji o odrzuceniu projektu pn. „Stop! Czas na Radość”, złożonego w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Sochaczewskiego na rok 2026, podjął decyzję o podtrzymaniu wcześniejszego rozstrzygnięcia.
Projekt w obecnym kształcie nie spełnia kluczowych kryteriów oceny merytorycznej. W pierwotnym wniosku wskazano liczbę uczestników na poziomie 100 osób, bez wskazania mechanizmu zapewniającego pełen, otwarty dostęp dla wszystkich mieszkańców powiatu. W odwołaniu znalazła się deklaracja zwiększenia dostępności wydarzenia, jednak brak jest konkretnych rozwiązań organizacyjnych gwarantujących realizację tego postulatu. Zgodnie z zasadami Budżetu Obywatelskiego, projekty powinny być dostępne w równym stopniu dla całej społeczności powiatu.
Zarząd Powiatu docenia zaangażowanie i intencje projektodawców, jednak mając na uwadze powyższe okoliczności, utrzymuje decyzję o odrzuceniu projektu „Stop! Czas na Radość” jako niespełniającego wymogów merytorycznych dla finansowania ze środków Budżetu Obywatelskiego.
Niniejsze rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu w Sochaczewie, wraz z uzasadnieniem, podaje się do publicznej wiadomości poprzez publikację na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.
Powrót